Páté ročníky
5A
Práce zadána prostřednictvím e-mailu rodičům
Učivo - Matematika, Český jazyk, Vlastivěda a Přírodověda - ke stažení
Anglický jazyk (A1) - ke stažení
Anglický jazyk (A3)
11.3.-18.3.
Hudební výchova
Téma: zpěv písní, rytmické činnosti, Bedřich Smetana – život a dílo, poslech hudby.
Zdroje: učebnice HV pro 5. ročník, internet.
Termín: do konce měsíce března t.r.
- píseň „Tři tamboři“ (učeb. str. 59-60) znalost prvních tří slok zpaměti a jejich zpěv s pochodovým rytmickým doprovodem (bylo nacvičováno, momentálně ve fázi ověřování).
- píseň „Kde domov můj“ (učeb. str. 71) znalost správného zpěvu zpaměti (bylo nacvičováno, momentálně ve fázi ověřování). Pozn.: k opakování lze využít instrukcí na str. 72, příp. poslechu a společného zpěvu s nahrávkou.
- Bedřich Smetana – život a dílo (učeb. str. 85-87) přečíst a vypracovat krátký zápis toho nejdůležitějšího na papír formátu A5, ten pak vložit do notového sešitu k následné prezentaci a kontrole ve škole. Poznatky o hudebním skladateli B.Smetanovi doplnit poslechem některé jeho skladby dle vlastního výběru z YouTube (název skladby připsat k výše uvedené pís. práci).
Základy práce s počítačem (Kučírková) - zadání práce s úkoly
5B
Práce pro třídu na období od 11. do 18. března - odkaz s úkoly
Anglický jazyk (A3)
11.3.-18.3.
Základy práce s počítačem (Kučírková) - zadání práce s úkoly
Hudební výchova
Téma: zpěv písní, rytmické činnosti, Bedřich Smetana – život a dílo, poslech hudby.
Zdroje: učebnice HV pro 5. ročník, internet.
Termín: do konce měsíce března t.r.
- píseň „Tři tamboři“ (učeb. str. 59-60) znalost prvních tří slok zpaměti a jejich zpěv s pochodovým rytmickým doprovodem (bylo nacvičováno, momentálně ve fázi ověřování).
- píseň „Kde domov můj“ (učeb. str. 71) znalost správného zpěvu zpaměti (bylo nacvičováno, momentálně ve fázi ověřování). Pozn.: k opakování lze využít instrukcí na str. 72, příp. poslechu a společného zpěvu s nahrávkou.
- Bedřich Smetana – život a dílo (učeb. str. 85-87) přečíst a vypracovat krátký zápis toho nejdůležitějšího na papír formátu A5, ten pak vložit do notového sešitu k následné prezentaci a kontrole ve škole. Poznatky o hudebním skladateli B.Smetanovi doplnit poslechem některé jeho skladby dle vlastního výběru z YouTube (název skladby připsat k výše uvedené pís. práci).